Obchodné podmienky
VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY
pre kúpne zmluvy uzavierané na diaľku prostredníctvom e-shopu www.polovnictvopalenik.sk
Ako je to so zárukou?
Záruka je úplne rovnaká ako v kamenných predajniach. Zákonom daná minimálna záruka je 2 roky, na niektoré produkty však môže byť aj predĺžená záruka, pri týchto produktoch je to vždy jasne vyznačené.
Ako je to s prepravou a platbou?
Máte tri možnosti aj pri preprave aj pri platbe. Buď je po dohode možné si tovar vyzdvihnúť osobne u nás na kamennej predajni, vtedy je platba v hotovosti alebo kartou. Alebo si môžete vybrať medzi prepravou kuriérskou firmou. Platbu v takom prípade môžete zrealizovať na dobierku kedy platíme v hotovosti priamo kuriérovi.
Vaše osobné údaje
V našej firme chránime Vaše súkromie. Aby sme Vám mohli poskytnúť všetky služby, potrebujeme o Vás vedieť základné informácie. Niektoré z nich majú povahu osobných údajov v zmysle Zákona č. § 10 ods. 3 písm. b) zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v informačných systémoch. My sa týmto zákonom pri používaní Vašich údajov riadime.
Pri nakupovaní je potrebné poskytnúť nasledovné informácie o Vás:
Meno a priezvisko, presná adresa vrátane krajiny (resp. adresa, ktorá ma byť uvedená na faktúre) Vaša e-mailová adresa (slúži na Vašu identifikáciu v systéme a na komunikáciu s Vami) voliteľne ďalšie adresy (ak si želáte doručiť zásielku na inú adresu ako je fakturačná) telefónne číslo (pre rýchlejší kontakt s Vami) ak nakupujete ako firma / živnostník, naviac: obchodný názov, IČO a IČ DPH (pre vystavenie faktúry a správne zaúčtovanie)
Tieto údaje sú uchovávané v chránenej databáze na serveri. Tieto údaje sú taktiež nutné pre náš účtovný a fakturačný systém. Pri nákupe nie je povinná registrácia, zaregistrovať sa však môžete, registrácia urýchli váš ďalší nákup, ak si želáte zmazať vašu registráciu požiadajte nás o to e-mailom.
V našom obchode nezadávate žiadne informácie, ktoré by sa priamo týkali práce s peniazmi na Vašich účtoch. Všetky v súčasnosti ponúkané formy elektronického bankovníctva (platenia za tovar cez internet) sú realizované priamo na stránkach Vašej banky, ktorá nám poskytne jedine informáciu o úspešnosti či neúspešnosti platby a Vaše meno, prípadne číslo účtu (aby sme vedeli platbu identifikovať a v prípade potreby vrátiť). V žiadnom prípade sa nedozvieme žiadne ďalšie informácie, ako Vaše prihlasovacie údaje alebo zostatok na Vašom účte.
Počas Vašej návštevy sú na našom serveri uchovávané dočasné informácie, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie obchodu (napr. čo ste vložili do nákupného košíka, kedy ste na stránku prišli, odkiaľ ste na stránku prišli).
Kedykoľvek po prihlásení sa na stránke si môžete svoje osobné údaje skontrolovať a v prípade potreby zmeniť.
Vaše osobné údaje nezverejňujeme, nesprístupňujeme, neposkytujeme žiadnym iným subjektom, s výnimkou organizácií, s ktorými je spolupráca nevyhnutná pre správne vybavenie Vašej objednávky. Sú to najmä banky (v niektorých prípadoch poskytnutie Vášho mena), doručovateľské služby (adresa na dodanie). Tieto údaje sú však vždy poskytnuté jednorázovo pre vybavenie Vašej konkrétnej objednávky. Databázu osobných údajov chránime pred ich poškodením, zničením, stratou a zneužitím.
Prevádzkovateľ môže tretím stranám alebo verejnosti poskytnúť súhrnné štatistické informácie o zákazníkoch, návštevnosti, obrate a ďalšie údaje, avšak na základe nich nie je možné nijakým spôsobom identifikovať jednotlivých zákazníkov.
VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY
Čl. I. ÚVODNÉ USTANOVENIA
Tieto všeobecné obchodné podmienky / ďalej len VOP/ platia pre nákup v internetovom obchode, ktorého prevádzkovateľom je spoločnosť Ing. Róbert Páleník, so sídlom Lesná 413/23, 951 45 Horné Lefantovce, IČO: 50745018, Číslo živn. registra: 430-50522, okresný úrad Nitra (ďalej len predávajúci) a pre zmluvy uzatvorené prostredníctvom systému elektronického obchodného domu spoločnosti Ing. Róbert Páleník (ďalej len „systém”). VOP bližšie vymedzujú a upresňujú práva a kompetencie predávajúceho a jeho kupujúcich a sú neoddeliteľnou súčasťou každej kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi predávajúcim a kupujúcim, pokiaľ sa zmluvné strany výslovne nedohodli na odchylnej úprave.
Prevádzkovateľ internetového obchodu www.polovnictvopalenik.sk týmto prehlasuje, že s osobnými údajmi svojich zákazníkov nakladá v zmysle Zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov. Predaj tovaru prostredníctvom internetu sa riadi najmä zákonom č. 22/2004 Z.z. a zákonom č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho. Pre účely týchto VOP sa za kupujúceho považuje každý kupujúci, nielen spotrebiteľ. Čl. II.
Orgán dozoru:
Inšpektorát SOI pre Nitriansky kraj
PO BOX 49A, Staničná 9, 950 50 Nitra 1
odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa
tel. č.: 037/7720 001, 037/7720 034
fax č.: 037/7720 024
e-mail: nr@soi.sk
Čl. II. INFORMÁCIE POSKYTOVANÉ PRED UZATVORENÍM ZMLUVY:
Spoločnosť Ing. Róbert Páleník, so sídlom Lesná 413/23, 951 45 Horné Lefantovce, IČO: 50745018, týmto v súlade s sut. § 3 ods.1. zák.č. 102/2014 Z.z. pred uzatvorením zmluvy uzavretej na diaľku podľa tohto zákona poskytuje na svojej stránke nasledujúce informácie:
1/ Hlavné vlastnosti tovaru sú uvedené na stránke e-shopu pri popise a špecifikácii tovaru v náhľade jednotlivého tovaru. Špecifikácia tovaru sa súčasne nachádza v objednávke vyhotovenej podľa VOP .
2/ Predávajúcim je spoločnosť Ing. Róbert Páleník, so sídlom Lesná 413/23, 951 45 Horné Lefantovce, IČO: 50745018
3/ Kontaktné údaje predávajúceho sú nasledovné: telefónne číslo: +421 (0)908 725 401 e-mail: eshop@polovnictvopalenik.sk
4/ Reklamácie tovaru, sťažnosti alebo iné podnety možno podať na adrese predávajúceho uvedenej v bode 2/. Reklamácie možno súčasne uplatniť v autorizovanom servise (podľa oznamu v záručnom liste , alebo na webovej stránke uvedenej v bode 2/ a to postupom podľa čl. IX. VOP.
5/ Cena tovaru vrátane 20% DPH je uvedená pri popise a špecifikácii jednotlivého tovaru a po vložení tovaru do košíka je súčasne celková cena tovaru vrátane DPH uvedená v objednávke tovaru. K celkovej kúpnej cene tovaru v závislosti od kupujúcim vybraných možností môžu byť započítané náklady na dopravu, dodanie tovaru, poštovné a pod. v zmysle čl. V. VOP.
6/ Platobné podmienky sú uvedené ďalej v čl.V. VOP, dodacie podmienky sú uvedené vo VOP v článku VI. predávajúci sa zaväzuje dodať kupujúcemu tovar najneskôr do 30 dní od uzavretia kúpnej zmluvy. Informácie o postupoch uplatňovania a vybavovania reklamácií sú uvedené v článku IX. VOP. Informácie o postupoch uplatňovania a vybavovania sťažností a podnetov v súvislosti s ochranou osobných údajov sú uvedené v článku X. VOP.
7/ Všetky informácie o práve kupujúceho odstúpiť od zmluvy sú uvedené v článku VIII. VOP. Okrem informácií uvedených v článku VIII. predávajúci súčasne poskytuje kupujúcemu nasledujúce poučenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy podľa a poučenie o uplatnení práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy priamo na webovej stránke.
8/ Predávajúci týmto informuje kupujúceho, že ak odstúpi od zmluvy uzatvorenej v zmysle týchto VOP, bude znášať náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu, a to v zmysle ustanovenia § 10 ods. 3 prvá veta zákona č. 102/2014 Z. z., podľa ktorého pri odstúpení od zmluvy znáša spotrebiteľ náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu alebo osobe poverenej predávajúcim na prevzatie tovaru a tiež náklady na vrátenie tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom prepravnej spoločnosti.
9/ Informácie o zodpovednosti predávajúceho za vady tovaru sú uvedené v článku IX. VOP.
10./ Predávajúci prehlasuje, že nie je viazaný žiadnym kódexom správania, ani sa nezaviazal využívať systém alternatívneho riešenia sporov.
Čl. III. - OBJEDNÁVKA A UZAVRETIE KÚPNEJ ZMLUVY
1. Všetky objednávky podané prostredníctvom internetovej predajne predávajúceho sú považované za záväzné. Objednávka urobená kupujúcim na základe týchto VOP je objednávka, na základe ktorej vzniká kupujúcemu povinnosť zaplatiť kúpnu cenu a ktorej uplatnením kupujúci výslovne potvrdzuje, že bol s touto povinnosťou oboznámený.
2. Objednávka je súčasne návrhom kúpnej zmluvy. Po odoslaní objednávky obdrží kupujúci na svoju e-mailovú adresu automaticky vykonávané oznámenie o prijatí objednávky do elektronického systému predávajúceho. Potvrdenie doručenia obsahuje údaje o tom, že predávajúcemu bola doručená objednávka, nie je však akceptovaním návrhu na uzavretie kúpnej zmluvy. Na e-mailovú adresu kupujúceho môžu byť v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie ohľadom jeho objednávky.
3. Predávajúci následne zašle na e-mailovú adresu kupujúceho informáciu o tom, či bola objednávka kupujúceho akceptovaná. Informácia obsahuje názov a špecifikáciu tovaru, ktorého predaj je predmetom kúpnej zmluvy, ďalej údaje o cene tovaru a/alebo iných služieb, údaj o predpokladanej dodacej lehote tovaru, názov a údaje o mieste, kde má byť tovar dodaný a údaje o prípadnej cene, podmienkach, spôsobe a termíne prepravy tovaru do dohodnutého miesta doručenia tovaru pre kupujúceho, údaje o predávajúcom (obchodné meno, sídlo, IČO, číslo zápisu v obchodnom registri a pod.), prípadne aj iné potrebné údaje.
4. Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je vyplnenie všetkých registračným formulárom predpísaných údajov a náležitostí a odsúhlasenie obsahu objednávky. Miestom dodania tovaru je adresa uvedená kupujúcim v registračnom formulári.
Daňový doklad (faktúra) a v prípade potreby aj záručný list sú dodávané spolu s tovarom. Pri osobnom odberu tovaru si tieto doklady prevezme kupujúci osobne spolu s tovarom.
5. Po odoslaní záväznej objednávky bude predávajúci v procese uzatvárania kúpnej zmluvy spracúvať osobné údaje kupujúceho bez jeho súhlasu ako dotknutej osoby, keďže spracúvanie osobných údajov kupujúceho bude vykonávané predávajúcim v predzmluvných vzťahoch s kupujúcim a spracúvanie osobných údajov kupujúceho je nevyhnutné na plnenie z kúpnej zmluvy, v ktorej vystupuje kupujúci ako jedna zo zmluvných strán.
6. Vlastnícke právo k tovaru prechádza na kupujúceho prevzatím tovaru s odkladacou podmienkou úplného zaplatenia kúpnej ceny spolu s nákladmi predávajúceho spojených s predajom, ktoré znáša kupujúci tj. vrátane poštovného resp. iného obdobného poplatku.
7. Pri produkte, o ktorý má kupujúci záujem je potrebné stlačiť tlačidlo “Vložiť do košíka”, tento produkt sa následne pridá do nákupného košíka. Po ukončení výberu produktov do košíka, môže kupujúci prejsť k vyplneniu doručovacej adresy a spôsobu doručenia a platby tlačidlom “Prejsť k objednávke”. V tomto kroku je postupne možné vybrať spôsob platby a spôsob doručenia. Následne je potrebné zadať základné informácie ako sú : adresa, e-mail a podobne aby objednaný tovar mohol byť riadne doručený. Ďalším krokom je potrebné aktivovať/stlačiť tlačítko „ objednávka s povinnosťou platby „ a následne tlačítko “Potvrdiť objednávku” čím je objednávka tovaru ukončená. Potvrdením objednávky kupujúci zároveň vyhlasuje, že pred jej vyplnením a odoslaním sa oboznámil s týmito obchodnými podmienkami, s platobnými podmienkami, záručnými podmienkami a a podmienkami odstúpenia od kúpnej zmluvy a že v celom rozsahu s nimi súhlasí.
8. Potvrdenie o objednávke predávajúci bezodkladne po jej doručení zašle na email, ktorý uvedený v registrácii. O stave objednávky je kupujúci informovaný prostredníctvom emailu. V prípade, že sa objednávku nepodarí urobiť, je možné zaslať ju prostredníctvom emailu na adresu eshop@polovnictvopalenik.sk (nezabudnite pripísať všetky detaily týkajúce sa objednávaného tovaru, Vašu dodaciu adresu a kontakt na mobilný telefón).
9. Kupujúci má právo stornovať objednávku do 24 hodín od objednania, a to prostredníctvom elektronickej pošty alebo telefonicky, na tovar vyrobený podľa špecifických požiadaviek spotrebiteľa. Takúto storno objednávku považuje predávajúci za zrušenú. Pri zrušení objednávky je potrebné uviesť číslo objednávky, meno a e-mail resp. kontakt. V prípade zrušenia objednávky neúčtuje predávajúci kupujúcemu žiadne poplatky súvisiace so stornom objednávky. V prípade, že kupujúci použil ako formu platenia “platba na účet spoločnosti”, predávajúci vráti finančné prostriedky bankovým prevodom na účet kupujúceho a to do 14 dní, tj. rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci pri svojej platbe. Predávajúci nie je však povinný uhradiť kupujúcemu dodatočné náklady, ak si kupujúci výslovne zvolil iný spôsob doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim.
10. Objednávka urobená kupujúcim v zmysle týchto VOP je objednávkou, ktorej súčasťou je povinnosť kupujúceho zaplatiť kúpnu cenu.
Čl. IV. - PREDAJ TOVARU DO ZAHRANIČIA
1. Našli ste na našej stránke výrobok, ktorý by ste si chceli kúpiť, ale momentálne sa nachádzate alebo žijete v zahraničí? Naším úsilím je vyhovieť želaniam všetkých kupujúcim bez ohľadu na miesto dodania tovaru. V prípade, že je to mimo územia SR, riešime platobné a dodacie podmienky individuálne v závislosti od miesta vášho pobytu a od veľkosti a hmotnosti objednaného tovaru.
2. Dôležitou informáciou pre zahraničných kupujúcich je cena za dopravu. Táto suma je určovaná individuálne v závislosti od celkovej ceny objednávky, veľkosti, objemu a miesta dodania tovaru. Túto informáciu Vám, samozrejme, vieme poskytnúť ešte pred samotnou objednávkou. V prípade, že tieto dodacie podmienky akceptujete, nebráni nám už nič v úspešnej realizácii obchodu. Tovar do zahraničia zasielame prostredníctvom kuriéra UPS. Pri doručení do ČR platíte cenu tovaru a dopravu kuriérskou službou v prepočte na Kč podľa aktuálneho kurzu Národnej banky Slovenska (www.nbs.sk).
3. Poštovné do zahraničia sa počíta individuálne a vychádza z aktuálnych cien stanovených prepravcami tovaru do zahraničia, o ktorých budete informovaný a ktoré z našej strany nie sú žiadnym spôsobom navyšované, ani inak menené.
Čl. V. - PLATBY ZA TOVAR , DOPRAVA A POPLATKY:
a/ Dobierkou
b/ Osobný odber
POŠTOVNÉ - SLOVENSKO
Ing. Róbert Páleník (Poľovníctvo Páleník) poskytuje viacero možností platenia. Vami objednané produkty budú doručené zásielkovou službou. Snažíme sa, aby aj poštovné bolo pre Vás čo najvýhodnejšie.
Dobierkou kuriérom s doručením do 2 pracovných od expedície z našej predajni - 3,95 EUR s DPH (zaplatíte pri prevzatí tovaru priamo prepravcovi).
Pri objednávke, ak cena tovaru bude vyššia ako 99,99 €, bude cena prepravy zdarma.
OSOBNÝ ODBER
Ing. Róbert Páleník (Poľovníctvo páleník) Vám okrem pohodlného doručenia vašich objednávok až ku vám domov kuriérom ponúka aj možnosť prísť si pre vašu objednávku osobne do nášho obchodu - tzv. osobný odber. Ak si zvolíte tento spôsob platby, za tovar platíte pri osobnom preberaní tovaru. Telefonicky bude dohodnutý presný čas a dátum prevzatia tovaru, aby vyhovoval obom stranám.
Tovar je možné si vyzdvihnúť osobne na adrese prevádzky predajni Novozámocká 2936/2B, 949 05 Nitra.
Čl. VI. - DODACIE PODMIENKY A EXPEDIČNÉ LEHOTY
1. Ak nie je v popise objednaného výrobku uvedené inak, je všetok tovar, ktorý je na sklade, expedovaný do 2 pracovných dní po potvrdení objednávky. V prípade, že sa objednaný tovar nevyrába, resp. nie je v prevádzkových možnostiach predávajúceho tovar pre kupujúceho zabezpečiť, alebo by s obstaraním tovaru boli spojené neprimerané náklady, nie je predávajúci viazaný objednávkou, o čom kupujúceho v lehote do 3 dní od zistenia tejto skutočnosti upovedomí.
2. Každý kupujúci je informovaný o zaslaní tovaru emailom. Objednávku si môže skontrolovať pri prihlásení sa v systéme. O stave objednávky je kupujúci taktiež upovedomený emailom. Dodávka tovaru je uskutočnená prostredníctvom zásielkovej služby alebo poštou na adresu uvedenú kupujúcim v objednávke.
3. Dodanie tovaru na územie členských štátov Európskej únie, príp. iných štátov uskutočňujeme na základe predchádzajúceho súhlasu a vzájomného písomného odsúhlasenia si ceny za poštovné a balné a príp. ďalších dodacích podmienok medzi kupujúcim a predávajúcim.
4. Predávajúci si vyhradzuje právo na predĺženie expedičnej lehoty v prípade, že tovar nie je momentálne na sklade, nebol včas dodaný výrobcom a pod., alebo sa vyskytnú iné nepredvídateľné udalosti. V prípade ďalšej expedičnej lehoty bude zákazník informovaný emailom, alebo telefonicky. Predávajúci je však povinný v súlade splatnou právnou úpravou dodať tovar kupujúcemu najneskôr do 30 dní odo dňa doručenia objednávky zo strany kupujúceho.
6. V akútnych prípadoch (napr. tovar je určený ako darček, alebo je treba ho doručiť pred odchodom na dovolenku) nás kupujúci môže požiadať o prednostné vybavenie objednávky. Je možné v objednávke uviesť prednostnú realizáciu objednávky, resp. telefonicky doplniť uvedenú požiadavku. Tovar odošleme prostredníctvom balíka zásielkovou službou s doručením do 24 hodín (nasledujúci pracovný deň od odoslania).
7. Pokiaľ časť objednaného tovaru buď nie je momentálne na sklade, alebo je potrebné na zákazku vyrobiť, celú objednávku pozastavíme a kupujúceho informujeme o približnom možnom termíne vybavenia celej objednávky. Kupujúci nás na základe tejto informácie môže požiadať o zaslanie tej časti tovaru, ktorá je na sklade, v rámci lehoty stanovenej obchodnými podmienkami a zbytok tovaru bude vyexpedovaný, akonáhle bude k dispozícii. V tomto prípade však zákazník hradí poštovné za obidve zásielky.
Čl. VII - NEDORUČENÉ ZÁSIELKY
Pokiaľ sa zásielka vráti ako nedoručená bez nášho zavinenia (pošta adresáta nenašla, nevyrozumela o uložení zásielky, zákazník zásielku nedopatrením alebo úmyselne neprevzal, a pod.) odošleme zákazníkovi správu e-mailom so žiadosťou o informáciu, čo ďalej robiť s jeho objednávkou. Odpoveď na túto výzvu očakávame v termíne do 7 dní od odoslania správy. Ak nás zákazník požiada o opätovné odoslanie zásielky, doúčtujeme k celkovej cene zásielky druhý manipulačný poplatok a poštovné ako pri prvom odoslaní. Opätovné odoslanie nedoručenej zásielky je možné len na základe úhrady vopred. Pokiaľ zákazník na našu výzvu v navrhnutom termíne neodpovie, objednávku stornujeme. Zákazníka na storno objednávky upozorníme. V tomto prípade bude ďalší nákup zákazníka možný len po zaplatení tovaru vopred (bankovým prevodom). Ak platba prebehne v poriadku, toto platobné obmedzenie pre ďalšie objednávky zrušíme.
Čl. VIII - ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY
Dokument na odstúpenie od zmluvy na stiahnutie
1. Kupujúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy bez uvedenia dôvodu a to do 30 dní odo dňa prevzatia tovaru. Tovar sa považuje za prevzatý okamihom, keď kupujúci alebo ním určená osoba / okrem dopravcu/ prevezme tovar., alebo ak sa:
a/ tovary objednané kupujúcim v jednej objednávke dodávajú oddelene - okamihom prevzatia tovaru dodaného ako posledného
b/dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov - okamihom prevzatia posledného dielu alebo kusa
c/ tovar dodáva opakovane počas vymedzeného obdobia - okamihom prevzatia prvého tovaru.Kupujúci môže odstúpiť od kúpnej zmluvy, predmetom ktorej je kúpa tovaru aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.
2. Kupujúci môže odstúpiť od zmluvy prostredníctvom formulára na odstúpenie od zmluvy tvoriaceho súčasť týchto obchodných podmienok a to buď v listinnej podobe zaslaním na adresu sídla predávajúceho. Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané predávajúcemu najneskôr v posledný deň 30-dňovej lehoty na odstúpenie od zmluvy. Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané predávajúcemu najneskôr v posledný deň lehoty na odstúpenie od kúpnej zmluvy podľa týchto VOP. Odstúpenie od zmluvy musí obsahovať údaje v ňom požadované tak, ako vyplývajú z obsahu formulára poskytnutého spotrebiteľovi zo strany predávajúceho.
3. Odstúpením od zmluvy sa táto zrušuje od počiatku a zmluvné strany sú povinné navzájom si vrátiť prijaté plnenia a to:
a/ Predávajúci je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť kupujúcemu všetky platby, ktoré od neho prijal, vrátane nákladov na dopravu, dodanie, poštovného a iných nákladov a poplatkov. Predávajúci je povinný vrátiť spotrebiteľovi platby rovnakým spôsobom, aký použil spotrebiteľ pri svojej platbe, nie je však povinný uhradiť mu dodatočné náklady, ak si spotrebiteľ výslovne zvolil iný spôsob doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim. Predávajúci však nie je povinný vrátiť kupujúcemu platby pred tým, ako mu je doručený tovar alebo kým kupujúci nepreukáže zaslanie tovaru späť predávajúcemu, ibaže predávajúci navrhne, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním poverenej osoby.
b/ Spotrebiteľ je povinný najneskôr do 30 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar späť prostredníctvom kuriérskej spoločnosti alebo ho odovzdať osobe poverenej predávajúcim na prevzatie tovaru. Pri odstúpení od zmluvy spotrebiteľ znáša náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu. Spotrebiteľ je povinný vrátiť tovar nepoškodený, ani inak znehodnotený, vrátane dokumentácie zaslanej mu predávajúcim spolu s tovarom v originálnom obale tovaru, pokiaľ bol tento s originálnym obalom zaslaný. V opačnom prípade zodpovedá spotrebiteľ za zníženie hodnoty tovaru vzniknuté v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré vykonal nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru.
4. Ak z dôvodu vypredania zásob alebo nedostupnosti tovaru nie je schopný predávajúci dodať tovar kupujúcemu v lehote dohodnutej v kúpnej zmluve alebo určenej týmito obchodnými a reklamačnými podmienkami alebo za dohodnutú kúpnu cenu, je predávajúci povinný ponúknuť kupujúcemu náhradné plnenie alebo možnosť pre kupujúceho odstúpiť od kúpnej zmluvy (stornovať objednávku). Odstúpiť od kúpnej zmluvy alebo stornovať objednávku môže kupujúci doručením e-mailu. V prípade, ak kupujúci v primeranej lehote neprijme náhradné plnenie ponúkané predávajúcim ani neodstúpi od kúpnej zmluvy, je predávajúci oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy. V prípade, ak kupujúci už uhradil kúpnu cenu alebo jej časť, vráti predávajúci už uhradenú kúpnu cenu alebo jej časť v lehote 14 dní odo dňa doručenia e-mailu o odstúpení od kúpnej zmluvy resp. stornovania objednávky kupujúcemu na ním určený účet, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
5. Kupujúci zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru.
Čl. IX. - REKLAMAČNÝ PORIADOK, ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY TOVARU
Dokument na reklamáciu na stiahnutie
1. Poskytovanie záruk a postup pri riešení reklamácií sa spravujú platnou právnou úpravou a to ustanoveniami Občianskeho zákonníka č.40/64 Zb. v platnom znení a zákona o ochrane spotrebiteľa č. 250/2007 Z.z. v platnom znení.
2. Pred prvým použitím tovaru je kupujúci povinný riadne preštudovať záručné podmienky vrátane užívateľskej príručky (manuálu k obsluhe). V prípade používania výrobku v rozpore s užívateľskou príručkou (návodom k obsluhe) nesie kupujúci všetky dôsledky, ktoré mu týmto vzniknú, sám a ich následná reklamácia bude uznaná za neoprávnenú. Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúce z prevádzky produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania produktov, rovnako ako škôd spôsobených vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na vady tohto typu pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka. Záruka sa nevzťahuje na vady vzniknuté opotrebením spôsobeným obvyklým používaním.
3. Záruka sa nevzťahuje ani na prípady mechanického poškodenia vinou kupujúceho, poškodením spôsobeným nadmerným a nevhodným užívaním, zanedbaním starostlivosti o tovar, vniknutím cudzích látok (prach, voda, atď.) do zariadenia, či poškodením spôsobeným vyššou mocou. Na tovar s porušenými ochrannými pečaťami, nálepkami, sériovými číslami, alebo nesúci znaky nekvalifikovanej opravy sa záruka taktiež nevzťahuje.
4. Predávajúci nezodpovedá za prípadne vady tovaru, na ktoré bol kupujúci v dobe uzatvárania zmluvy upozornený a súčasne prevzatie tovaru neodmietol. Pokiaľ ide o veci použité, nezodpovedá predávajúci za vady zodpovedajúce miere používania alebo opotrebenia, ktoré mala vec pri prevzatí kupujúcim.
5. Pri tovare predávanom za nižšiu cenu sa záruka nevzťahuje na závady, pre ktoré bola nižšia cena dohodnutá.
6. Predávajúci poskytuje na každý tovar záručnú dobu 2 roky. Zo záruky sú vyňaté chyby a poškodenia výrobku, ktoré vznikli nesprávnym zaobchádzaním, nesprávnym používaním, nesprávnym ošetrovaním výrobku a iné. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim, týmto dňom prechádza na kupujúceho aj nebezpečenstvo škody na tovare.
7. Pri uplatnení reklamácie je kupujúci povinný spolu s reklamáciou predložiť predávajúcemu záručný list, pokiaľ bol k tovaru vystavený, resp. faktúru, ktorá slúži ako záručný list. Záručná doba začína plynúť od prevzatia tovaru kupujúcim a predlžuje sa o dobu, po ktorú bol tovar v záručnej oprave, čím je myslená doba od prevzatia tovaru do oprávnenej reklamácie, až do doby, kedy bola kupujúcemu zaslaná výzva na vyzdvihnutie tovaru zo záručnej opravy. V prípade výmeny tovaru získava kupujúci na nový tovar záruku v dĺžke 24 mesiacov.
8. V písomnom oznámení musí byť uvedený popis zistených závad, t.j. musí uviesť o aké vady sa jedná a ako sa prejavujú. Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť a vyriešiť reklamáciu v lehote najneskôr do 30 dní odo dňa jej uplatnenia. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú. V ostatnom platia pre zodpovednosť predávajúceho za vady tovaru ustanovenia všeobecne záväzných právnych predpisov, najmä zákona o ochrane spotrebiteľa č. 250/2007 Z.z. v platnom znení.
9. Po obdržaní reklamovaného tovaru Vás budeme bezodkladne kontaktovať e-mailom alebo telefonicky a dohodneme sa s Vami na rýchlom vyriešení problému: reklamovaný tovar Vám vymeníme kus za kus, prípadne iný, ktorý si vyberiete (do hodnoty reklamovaného tovaru) alebo Vám vrátime peniaze. O reklamácií rozhodneme ihneď, v zložitých prípadoch najmä ak je potrebné odborné posúdenie vady, najneskôr do 30 dní od prijatia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty máte právo na vrátenie kúpnej ceny tovaru alebo máte právo na výmenu výrobku za nový výrobok. O výsledku reklamácie budete informovaný bezprostredne po rozhodnutí o spôsobe vybavenia reklamácie telefonicky, resp. e-mailom a písomne.
10. Nekompletnosť zásielky alebo poškodenie tovaru je nutné oznámiť bezodkladne najneskôr do 48 hodín od prevzatia zásielky emailom na adresu eshop@polovnictvopalenik.sk alebo telefonicky v pracovné dni.
11. Pokiaľ spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na predávajúceho o žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebiteľ má v zmysle § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s prevádzkovateľom e-shopu je Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk) alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom spravodlivosti Slovenskej republiky (http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s), pričom spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti. Spotrebiteľ zároveň môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informácie o poplatkoch za návrh nájde spotrebiteľ na internetových stránkach konkrétneho subjektu alternatívneho riešenia sporov.
12. Ak kupujúci reklamáciu tovaru uplatnil počas prvých 12 mesiacov od uzavretia kúpnej zmluvy, môže predávajúci vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe vyjadrenia znalca alebo stanoviska vydaného autorizovanou, notifikovanou alebo akreditovanou osobou alebo stanoviska určenej osoby (ďalej len "odborné posúdenie tovaru"). Bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia nemôže predávajúci od kupujúceho vyžadovať úhradu nákladov na odborné posúdenie tovaru ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením tovaru.
13. Ak kupujúci reklamáciu výrobku uplatnil po 12 mesiacoch od uzavretia kúpnej zmluvy a predávajúci ju zamietol, osoba, ktorá reklamáciu vybavila, je povinná v doklade o vybavení reklamácie uviesť, komu môže kupujúci zaslať tovar na odborné posúdenie. Ak kupujúci tovar zašle na odborné posúdenie určenej osobe uvedenej v doklade o vybavení reklamácie, náklady odborného posúdenia tovaru, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady znáša predávajúci bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia. Ak kupujúci odborným posúdením preukáže zodpovednosť predávajúceho za reklamovanú vadu tovaru, môže reklamáciu uplatniť znova; počas vykonávania odborného posúdenia tovaru záručná doba neplynie. Predávajúci je povinný kupujúcemu uhradiť do 14 dní odo dňa znova uplatnenej reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie tovaru, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady. Znova uplatnenú reklamáciu nemožno zamietnuť.
Čl. X. - Ochrana osobných údajov
Dovoľujeme si Vás informovať že od 25.5.2018 je v platnosti nový zákon 18/2018 o GDPR- ochrane osobných údajov. Na našej stránke Vám prinášame krátke oboznámenie s týmto zákonom Prípadných záujemcov o bližšie informácie nájde informácie v našom inf. okne Ochrana osobných údajov prípadne im odporúčame oficiálne stránky Úradu na ochranu osobných údajov
Ochrana osobných údajov
ZÁSADY SPRACÚVANIA OSOBNÝCH ÚDAJOV
Informácie o spracúvaní osobných údajov
Ochrana osobných údajov našich zákazníkov je pre nás samozrejmosťou. Všetky osobné údaje, ktoré boli a sú získavané počas vašej návštevy na stránkach spoločnosti www.polovnictvopalenik.sk sú do 24. mája 2018 spracovávané v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z. (ďalej len „zákon o ochrane osobných údajov") ako aj v súlade s platnou európskou legislatívou.
Od 25. mája 2018, vrátane, sú vaše osobné údaje spracovávané v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa ruší smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov “GDPR”) a v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení platnom a účinnom od 25. mája 2018. V súvislosti so spracúvaním osobných údajov, Vám v zmysle čl. 13 Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady EÚ 2016/679 (GDPR), poskytujeme nasledujúce informácie.
Kto je prevádzkovateľ
Prevádzkovateľom, ktorý určil účely a prostriedky spracúvania vašich osobných údajov je spoločnosť Ing. Róbert Páleník, so sídlom Lesná 413/23, 951 45 Horné Lefantovce, IČO 50745018, IČ DPH SK1084208004, Číslo živn. Registra: 430-50522, okresný úrad Nitra.
Môžete nás kontaktovať:
Poľovníctvo Páleník, Novozámocká 2936/2B, 949 01 NitraEmail: info@polovnictvopalenik.sk
Tel.: +421 915 708 821
Čo v skratke znamená váš osobný údaj?
Vaším osobným údajom je akákoľvek informácia, ktorá sa vás týka a na základe ktorej ste pre nás ako fyzická osoba určiteľným subjektom. Nastáva to v takých prípadoch, keď vás môžeme priamo alebo nepriamo identifikovať, najmä na základe všeobecne použiteľného identifikátora alebo iného identifikátora, ako je napríklad meno, priezvisko, identifikačné číslo, lokalizačné údaje alebo online identifikátor, alebo na základe jednej alebo viacerých charakteristík či znakov, ktoré tvoria vašu fyzickú identitu, fyziologickú identitu, genetickú identitu, psychickú identitu, mentálnu identitu, ekonomickú identitu, kultúrnu identitu alebo sociálnu identitu. Je to napr. identifikácia vašej osoby na základe čísla, kódu alebo jedného či viacerých prvkov špecifických konkrétne pre vás. Medzi osobné údaje teda spadajú najmä kontaktné údaje fyzickej osoby, jeho IP adresa, môžu nimi byť informácie o využívaní služieb alebo o činnostiach a preferenciách fyzickej osoby.
Aké osobné údaje od vás žiadame a zhromažďujeme?
Z dôvodu správneho vybavenia vašej objednávky a informovania o jej priebehu potrebujeme poznať meno objednávajúceho (prípadne meno firmy, IČO a kontaktnú osobu), adresu (fakturačnú a prípadne dodaciu), telefónny a e-mailový kontakt. Ďalej potom evidujeme všetky vaše objednávky, ktoré ste u nás realizovali.
Prečo tieto údaje potrebujeme?
Na vybavenie vašej objednávky potrebujeme vedieť, za akých podmienok a kam ste si tovar objednali dodať.
V prípade, že ste u nás registrovaný zákazník, ušetríte čas pri zadávaní údajov v ďalších objednávkach, sledujete si históriu nákupov, alebo môžete využiť službu správy obľúbených produktov.Ostatné informácie o tovare, prístup do katalógu, recenzie a pod. nie sú registráciou podmienené.
Môžem tieto dáta zmeniť alebo odstrániť?
Ak sa prihlásite do e-shopu, máte možnosť zistiť, aké osobné údaje o vás evidujeme, môžete tieto dáta upravovať alebo vymazať. Upozorňujeme, že fakturačné údaje nemožno z účtovných dôvodov vymazať ani zmeniť.
V prípade, že chcete Vašu registráciu úplne zrušiť a doteraz ste neurobili žiadnu objednávku, stačí poslať e-mail na info@polovnictvopalenik.sk.Rozsah osobných údajov
Rozsah osobných údajov ktoré spracúvame minimalizujeme do miery naplnenia kvality našich služieb pre vás, plnohodnotné plnenie zákonných povinností, a ochranu našich oprávnených záujmov. Spracúvame ako osobné údaje našich zákazníkov, ako aj osobné údaje našich potenciálnych zákazníkov, ktorí nám na to dali súhlas.
Kategórie osobných údajov, ktoré spracúvame:
- Základné údaje: vaše meno a priezvisko, adresa bydliska, prípadne IČO, ak ste podnikateľ – fyzická osoba (živnostník).
- Kontaktné údaje: e-mail, telefónne číslo, alebo kontaktná adresa.
- Informácie o využívaní našich produktov a služieb, o produktoch ktoré ste si zakúpili, alebo zvažujete ich nákup. Informácie o využívaní nášho e-shopu, newslettra a pod.
- Záznamy e-mailovej, prípadne inú komunikáciu s vami v elektronickej, alebo písomnej podobe.
- Transakčné údaje, predovšetkým informácie o vašich platbách a platobných metódach.
Cookies
Čo sú to Cookies?
Cookies sú krátke textové súbory, ktoré si internetový prehliadač ukladá na pamäťové médium v počítači alebo zariadení
www.polovnictvopalenik.sk používa na svojich stránkach tieto typy cookies:
- Dočasné cookies slúžia napr. po prihlásení sa ku službe na identifikáciu používateľa po dobu prihlásenia. Bez týchto cookies niektoré naše služby nemusia vôbec fungovať, alebo môže byť ich funkčnosť obmedzená. Dočasné cookies sa pri vypnutí prehliadača automaticky vymažú.
- Permanentné cookies zostávajú uchované v prehliadači aj po vypnutí počítača, a to najviac po dobu 12 mesiacov. V týchto cookies bývajú nastavenia používateľa a slúžia teda na zvýšenie jeho komfortu pri využívaní našich služieb, prípadne slúžia na štatistické alebo reklamné účely.
Aké osobné údaje spracovávame? - cookies
Súbory cookies zhromažďujú informácie o používaní našich webových stránok. Tieto informácie zahŕňajú typ internetového prehliadača a operačného systému, ktorý používate, názov domény miesta, z ktorého sa pripájate (IP adresa), dátum, čas a trvanie návštevy, počet návštev, priemerný čas strávený na našich webových stránkach a stránky, ktoré zobrazujete. Súbor cookies obsahuje tiež jedinečné identifikačné číslo, ktoré identifikuje váš prehliadač. To nám pomáha rozpoznať váš prehliadač, keď znovu navštívite naše webové stránky. Rovnako sledujeme, ako vyhľadávate na našich webových stránkach a aký tovar si prezeráte. Tieto informácie sú považované za osobný údaj, keďže ide o váš online identifikátor, a preto s týmto údajom nakladáme so zvýšenou starostlivosťou.
Účely spracovania osobných údajov - cookies
Správca môže zákonne používať súbory cookies za účelom merania návštevnosti webu a prispôsobenie zobrazenie webových stránok, pretože sú spracovávané na základe oprávneného záujmu správcu podľa čl. 6 ods. 1 písm. f) GDPR, nie je teda potrebný Váš súhlas. Dáta, ktoré zhromažďujeme, môžu byť tiež použité pre marketingové účely priamo Vám na mieru, k tomu ale potrebujeme Váš súhlas.
Súhlas s používaním súborov cookies udeľuje užívateľ kliknutím na príslušné políčko v informačnej lište, ktorá sa mu zobrazí na našich stránkach. Ak si neprajete cookies ukladať, môžete ich deaktivovať vo vašom internetovom prehliadači vzhľadom na skutočnosť, že ide tiež o váš osobný údaj.
Zmenou nastavenia webového prehliadača môže užívateľ aj po udelení tohto súhlasu kedykoľvek používanie cookies súborov jednoducho zakázať (vrátane cookies tretích strán). Blokovanie cookies vo webovom prehliadači nájdete v popise jeho nastavenia. V prípade zákazu používania cookies v prehliadači však niektoré časti stránok nemusia správne fungovať.
Cookies používame, aby sme mohli užívateľom prispôsobiť obsah. Zároveň slúžia k analýzam a štatistickému vyhodnocovaniu používania služieb a obsahu.K profilovaniu dochádza len na základe demografie. Proti profilovaniu môžete podať námietku na e-mail: info@polovnictvopalenik.sk a v lehote max. 1 mesiaca od doručenia námietky sa s ňou vysporiadame. Garantujeme, že tak urobíme skôr ako pred koncom lehoty.
Profilovanie a segmentácia do zákazníckych skupín sa uskutočňuje hlavne vo vašom záujme, aby ste od nás dostávali relevantné informácie.
Čo to znamená spracúvanie osobných údajov?
Spracúvanie osobných údajov je spracovateľská operácia alebo súbor spracovateľských operácií s osobnými údajmi, alebo so súbormi osobných údajov, a to najmä ich získavanie, zaznamenávanie, usporadúvanie, štruktúrovanie, uchovávanie, zmena, vyhľadávanie, prehliadanie, využívanie, poskytovanie prenosom, šírením alebo iným spôsobom, preskupovanie alebo kombinovanie, obmedzenie, vymazanie, bez ohľadu na to, či sa vykonáva automatizovanými prostriedkami alebo neautomatizovanými prostriedkami.
Zjednodušene, ide o zhromažďovanie osobných údajov, ich ukladanie na nosiče informácií, sprístupňovanie, úpravu alebo zmenu, vyhľadávanie, používanie, odovzdávanie, šírenie, zverejňovanie, uchovávanie, výmenu, triedenie alebo kombinovanie, blokovanie a likvidáciu.
Účely spracúvania osobných údajov
Vaše osobné údaje spracúvame predovšetkým pre potrebu uzatvárania kúpnych zmlúv, ktorých predmetom je dodávka nášho tovaru a služieb.
Táto činnosť zahŕňa:
- príjem a spracovanie objednávok
- vystavovanie faktúr a daňových dokladov
- evidenciu platieb
- odosielanie tovaru na zvolenú adresu
Pre riadne splnenie si všetkých zákonných povinností, spracúvame osobné údaje aj pre tieto účely:
- vedenie účtovníctva
- správa registratúry
- vybavovania reklamácií a sťažností
- v niektorých prípadoch aj pre riešenie súdnych sporov a mimosúdneho vymáhania pohľadávok
Vaše osobné údaje spracúvame aj na účely informovania o našich produktoch a službách pre priamy marketing.
Marketing
Spracúvame Vaše osobné údaje (meno a e-mail) pre zasielanie obchodných oznámení - newsletter. Ak ste našim zákazníkom, robíme tak z oprávneného záujmu, lebo dôvodne predpokladáme, že vás naše novinky zaujímajú, a to po dobu 5 rokov od poslednej objednávky.
Zrušenie súhlasu pri zasielaní newslettrov je možné vykonať jednoducho elektronicky a to odhlásením sa z mailing listu. Odkaz pre automatické odhlásenie sa nachádza v spodnej časti každého newslettra, ktorý vám príde na vami zadanú e-mailovú adresu.
Právne základy spracúvania osobných údajov
Vaše osobné údaje spracúvame v súlade so zákonom, iba na základe právnych základov v prípadoch keď:
- je spracúvanie osobných údajov nevyhnutné pre splnenie zmluvy (napríklad kúpnej zmluvy) a vy ste zmluvnou stranou, alebo ste nás požiadali o vykonanie opatrení pred uzatvorením zmluvy (napríklad registráciou v e-shope)
- alebo je spracúvanie vašich osobných údajov nevyhnutné v rámci nášho oprávneného záujmu, ktoré sledujeme a ním je predovšetkým ponuka a predaj tovaru a služieb našim zákazníkom
- alebo ste nám udelili váš súhlas na jeden, alebo viaceré účely. Tie môžu zahŕňať najmä činnosti spojené s ponukou tovaru služieb, alebo spracúvanie s cieľom prispôsobiť ponuku vašim očakávaniam.
Komu údaje sprístupňujeme - Kategórie príjemcov /sprostredkovatelia
Osobné údaje môžu byť pri spracúvaní poskytnuté nasledujúcim kategóriám príjemcov:
- Kuriérske a prepravné spoločnosti
- Poskytovatelia IT služieb a telekomunikačný operátori
- Advokátske a právne kancelárie
- Znalci a súdny znalci
- Inkasné spoločnosti a exekútori
- Súdy a orgány činné v trestnom konaní
- Účtovné kancelárie, audítori a daňový poradcovia
Vaše osobné údaje nezverejňujeme, nesprístupňujeme, neposkytujeme žiadnym iným subjektom, s výnimkou situácii opísaných nižšie, kedy vaše osobné údaje majú k dispozícii niektorí naši dodávatelia a sprostredkovatelia, ktorí ich spracúvajú pre nás, na základe našich pokynov a v súlade s týmto dokumentom. Pri tom dodržiavajú všetky potrebné bezpečnostné, technické a organizačné opatrenia, aby vašim osobným údajom poskytli požadovanú ochranu.
Odovzdanie vašich osobných údajov štátnym organizáciám je len na základe zákona alebo právoplatných úradných či súdnych rozhodnutí v súlade s právnymi predpismi Slovenskej republiky.
Prevádzkovateľ vyhlasuje, že nedochádza k prenosu osobných údajov do tretích krajín, a vaše údaje sú uložené na serveroch lokalizovaných v EÚ. Ak by náhodou došlo k prenosu do tretích krajín, je to spôsobené technickými operáciami našich sprostredkovateľov, ktorí sú veľké nadnárodné korporácie (google, facebook...), a preto v sprostredkovateľských zmluvách, ktoré máme s nimi uzavreté, sú bezpečnosť vašich údajov, ako aj prenos údajov mimo EÚ do maximálne možnej miery ošetrené.
Sprostredkovatelia - príjemcovia údajov:
Hosting nám poskytuje WebSupport, s.r.o., Staré Grunty 12, 841 04 Bratislava, Slovensko
Účtovnícke služby máme outsourcované s externou účtovníckou spoločnosťou JP man, s.r.o. Župné Námestie 7, 949 01 Nitra, IČO 36289965, DIČ 2022167345, jpman@jpman.sk
Facebook pixel - Facebook Ireland Ltd, 4 Grand canal square, Dublin 2, Irsko, VAT IE9692928F
Google Analytics – štatistiky návštevnosti webu; Google Inc., 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA; https://www.google.com/analytics/terms/dpa/dataprocessingamendment_20160909.html
Facebook Inc. - https://www.facebook.com
Google Inc. - https://www.google.com
Direct Parcel Distribution SK s.r.o. - https://www.dpd.com/sk
Doba uschovávania osobných údajov
Osobné údaje sa u prevádzkovateľa uchovávajú na uvedené účely po dobu 15 rokov, ak osobitné právne predpisy (daňové, pracovnoprávne, archivácia, účtovnícke predpisy) neustanovujú inak alebo pokým svoj súhlas neodvoláte (za podmienky, že nie sme osobitným predpisom viazaní váš údaj ďalej archivovať). V časovom období od poskytnutia súhlasu do jeho odvolania je spracovanie vašich osobných údajov zákonné, aj keď ste svoj súhlas po jeho poskytnutí odvolali.
Osobné údaje osôb mladších ako 16 rokov
Náš internetový obchod nie je určený pre deti mladšie ako 16-rokov. Osoba mladšia ako 16-rokov môže náš internetový obchod používať iba, ak na to udelí súhlas jeho zákonný zástupca (rodič, alebo poručník).
Aké sú Vaše práva, kde a ako ich môžete uplatniť?
Ako dotknutá osoba, t. j. osoba, ktorej osobné údaje sa spracovávajú - máte právo byť informovaný o údajoch prevádzkovateľa - t.j. osoby, ktorá vaše údaje spracováva.
Prevádzkovateľom na účely spracovania osobných údajov je: Ing. Róbert Páleník, so sídlom Lesná 413/23, 951 45 Horné Lefantovce, IČO 50745018, IČ DPH SK1084208004, Číslo živn. Registra: 430-50522, okresný úrad Nitra.
Vaše práva môžete uplatniť zavolaním na telefónne číslo +421 908 725 401, písomne na adresu spoločnosti alebo e-mailom na info@polovnictvopalenik.sk .
Kontaktná osoba: Ing. Róbert Páleník (konateľ), info@polovnictvopalenik.sk
Pri spracúvaní vašich osobných údajov sme pripravený vykonávať Vaše práva.
1. Máte právo na prístupu k svojim osobných údajov, ako aj právo vedieť na aký účel sú spracúvané, kto sú príjemcovia vašich osobných údajov, aká je doba spracúvania. Ak chcete vedieť, ktoré konkrétne údaje uchovávame k vašej osobe, radi vám ich na požiadanie poskytneme písomne.
2. Máte právo na opravu, pokiaľ sú vaše osobnú údaje nesprávne alebo sa zmenili, kontaktuje nás, pre ich doplnenie v prípade výskytu akýchkoľvek nesprávností/neúplností. V prípade že ste registrovaný zákazník v eshope, zmeny môžete vo svojom profile vykonať sám.
3. Máte právo na výmaz „právo na zabudnutie" osobných údajov, pokiaľ sú nesprávne, alebo spracúvané nezákonne. Právo na vymazanie poskytnutých osobných údajov sa uplatní aj v prípade, ak odvoláte svoj súhlas so spracúvaním vašich osobných údajov. Právo na vymazanie vašich osobných údajov však nie je absolútne. Ak vaše údaje potrebujeme na plnenie našich zákonných povinností, ktoré nám ukladajú daňové zákony, účtovnícke predpisy a ďalšie osobitné právne predpisy; na tento účel plnenia našich zákonných povinností ich budeme musieť ďalej spracovávať.
4. Ak sú vaše osobné údaje spracúvané na základe súhlasu, máte právo kedykoľvek svoj súhlas odvolať, bez toho, aby to malo vplyv na zákonnosť spracúvania založeného na súhlase udelenom pred jeho odvolaním. Odvolanie súhlasu je rovnako jednoduché ako jeho udelenie: buď kliknete na tlačidlo odhlásiť v e-mailovej kampani, alebo nám napíšete na kontaktný e-mail: info@polovnictvopalenik.sk .
5. Máte právo na obmedzenie spracúvania, pokiaľ si želáte budeme údaje spracúvať iba na najnutnejšie zákonné dôvody, alebo vôbec.
6. Máte právo namietať a automatizované individuálne rozhodovanie, pokiaľ zistíte, alebo si myslíte, že toto spracúvanie je nezákonné, alebo v rozpore s vašimi právami.
7. Máte právo na prenosnosť údajov, ak si želáte preniesť ich k inému prevádzkovateľovi, poskytneme vám ich v zodpovedajúcom formáte, ak tomu nebudú brániť iné technické, alebo zákonné prekážky.
8. Všetky vaše žiadosti pri uplatňovaní vašich vyššie uvedených práv, námietku proti oprávnenému záujmu prevádzkovateľa či súhlas so spracúvaním osobných údajov, vybavíme do 48 hodín od doručenia; v prípade komplikovanej žiadosti najneskôr do 30 dní od doručenia žiadosti. Ak bude ale vaša žiadosť zjavne neodôvodnená, alebo opakovaná, sme oprávnený účtovať si primeraný administratívny poplatok na pokrytie nákladov spojených s poskytnutím tejto služby.
9. Dozorným orgánom nad spracúvaním osobných údajov je Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky. V prípade, ak na Vašu žiadosť nebudeme reagovať do 30 dní od jej doručenia, máte právo obrátiť sa na Úrad na ochranu osobných údajov podľa ust. § 100 zákona č. 18/2018 Z. z. v platnom a účinnom znení (konanie o ochrane osobných údajov). Týmto ustanovením nie je dotknuté Vaše oprávnenie, obrátiť sa so svojím podnetom na Úrad na ochranu osobných údajov priamo - právo podať sťažnosť dozornému orgánu, ktorým je Úrad pre ochranu osobných údajov Slovenskej republiky, so sídlom Hraničná 12, 820 07 Bratislava 27, Slovenská republika, IČO: 36 064 220, tel. č.: +421 2 3231 3220, https://dataprotection.gov.sk/uoou/
Vaše osobné údaje sú v bezpečí
Bezpečnosť vašich osobných údajov je pre nás prvoradá. Implementovali sme rôzne bezpečnostné systémy na ochranu údajov. S vylepšovaním technológií vylepšujeme aj tieto bezpečnostné systémy, využívame kontrolu prítomnosti vírusov, antivírové programy a viacúrovňový firewall. Zároveň osoby - zamestnanci či sprostredkovatelia - ktoré prichádzajú do kontaktu s vašimi údajmi, sú náležite poučení o povinnosti zachovávať mlčanlivosť a komunikácia s nimi prebieha cez šifrovanú komunikáciu.
Pre zabezpečenie osobných údajov pred ich sprístupnením neoprávneným osobám, máme funkčné technické zabezpečenie a postupy, ktoré sú spracované v bezpečnostnej smernici. Zároveň pravidelne aktualizujeme záznamy o spracovateľských činnostiach.
Ak by došlo k napadnutiu našich systémov hackerským útokom, či inak by bol náš systém napadnutý a vznikla by čo i len hrozba úniku dát, budete do 72 hodín informovaní našou podporou o prijatých opatreniach a zároveň v tej istej lehote budeme komunikovať aj s dozorným orgánom v oblasti ochrany osobných údajov v SR - s Úradom na ochranu osobných údajov.
Zmeny v podmienkach o ochrane osobných údajov
Ak sa rozhodneme zmeniť podmienky o ochrane osobných údajov, uverejníme ich na tejto stránke a informujeme vás e-mailom.
Tieto podmienky sú platné od 23.5.2018
PRÍLOHA Č. 1 - FORMULÁR PRE REKLAMÁCIU
Adresát: [BUDE DOPLNENÉ].
Uplatnenie reklamácie
Titul, meno a priezvisko: |
|
Adresa bydliska: |
|
E-mailová adresa: |
|
Číslo objednávky a faktúry: |
|
Dátum objednania: |
|
Dátum prevzatia tovaru: |
|
Tovar, ktorý je reklamovaný (názov a kód): |
|
Popis a rozsah vád tovaru: |
|
Ako zákazník predávajúceho požadujem, aby moja reklamácia bola vybavená nasledovným spôsobom: |
|
Prajem si vrátiť peniaze na bankový účet (IBAN)/iným spôsobom |
|
Prílohy:
Dátum:
Podpis:
PRÍLOHA Č. 2 - FORMULÁR PRR ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
Adresát: [BUDE DOPLNENÉ].
Týmto vyhlasujem, že v súlade so zákonom č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku“) odstupujem od Zmluvy:
Titul, meno a priezvisko: |
|
Adresa: |
|
E-mailová adresa: |
|
Číslo objednávky a faktúry: |
|
Dátum objednania: |
|
Dátum prevzatia tovaru: |
|
Tovar, ktorý vraciam (názov a kód): |
|
Dôvod vrátenia tovaru: |
|
Spôsob pre vrátenie prijatých finančných prostriedkov: |
|
Prajem si vrátiť peniaze na bankový účet (IBAN)/iným spôsobom |
|
Upozornenie pre spotrebiteľa: Predávajúci je podľa § 10 ods. 4 Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku oprávnený požadovať od spotrebiteľa preplatenie zníženia hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastnosti a funkčnosti tovaru.
Dátum:
Podpis: